4 Ιουνίου 2010

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ.ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ",ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΦΥΤΕΨΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΟΥ.ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΠΟΤΙΣΜΑ ΜΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΒΑΛΑΜΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΟΛΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΣΚΑΠΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΚΑΨΙΜΜΟ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ......
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ....
३३ ΔΕΝΤΡΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΦΑΛΩΡΕΙΑΣ,ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΑΥΤΟ ΦΥΤΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΤΗΣ Α' ΤΑΞΗΣ

ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΑΡΚΕΤΑ!

ΚΑΘΕ ΔΕΝΤΡΟ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΓΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ"ΥΙΟΘΕΤΟΥΣΕ".

ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.

Η ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

ΣΤΟ ΠΑΡΤΕΡΙ ΑΥΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΣΑΜΕ 1Ο ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ.

ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΖΙΑΚΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ.



ΤΑ ΝΗΠΙΑΚΙΑ ΜΑΣ ΦΥΤΕΨΑΝ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

Η ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ...
ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΟΣ ΚΗΠΟΣ ΕΓΙΝΕ Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ.ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ), εισάγει τη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, τον εμπλουτισμό των γνωστικών αντικειμένων με θέματα περιβάλλοντος και τη σύνδεση του σχολείου με την κοινωνία. Στο πλαίσιο διαμόρφωσης του ΔΕΠΠΣ εντάσσεται η πιλοτική εφαρμογή του Προγράμματος «Ευέλικτη Ζώνη» όπου η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποκτά τον δικό της χρόνο στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων για τους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές που θέλουν να συνδέσουν την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με τις φυσικές, τις ανθρωπιστικές και τις κοινωνικο-οικονομικές επιστήμες μέσα από διαθεματικές διερευνητικές προσεγγίσεις.
Βασικές αρχές
Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία
Προσανατολισμός στη μελέτη πρόληψης ή επίλυσης περιβαλλοντικών θεμάτων ή προβλημάτων
Διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση του θέματος/προβλήματος
Άμεση δράση σε τοπικό επίπεδο με στόχο μακροχρόνια αποτελέσματα σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο
Ανάδειξη συνεργασίας, καλλιέργειας αξιών και δημιουργίας νέων προτύπων, στάσεων και συμπεριφορών ατόμων, ομάδων και κοινωνίας απέναντι στο περιβάλλον
Ίσες ευκαιρίες για την οικοδόμηση γνώσεων, ανάπτυξη δεξιοτήτων, αξιών και στάσεων που απαιτούνται για την προστασία του Περιβάλλοντος
Έμφαση στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών/ριών με συζήτηση-αντιπαράθεση απόψεων, έρευνα, κριτική και δημιουργική επεξεργασία και δράση
Εστίαση της προσοχής στην αειφόρο ανάπτυξη του περιβάλλοντος
Στόχοι
Γνωστικοί (οικοδόμηση εννοιών, κατανόηση σχέσεων/ αλληλεπιδράσεων / συνεπειών ανθρώπου -περιβάλλοντος, περιβαλλοντικών προβλημάτων, μέτρων προστασίας κτλ.)
Επιστημονικοί (εξοικείωση με την επιστημονική μεθοδολογία/έρευνα, κριτική και δημιουργική προσέγγιση θεμάτων, ανάπτυξη επιστημονικής νοοτροπίας κτλ.)
Συμμετοχικοί (εργασία σε ομάδες, ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας, σεβασμός στις διαφορετικές απόψεις, στον τρόπο ζωής, στη δημιουργική δράση κτλ.)
Κοινωνικοί (σύνδεση της σχολικής με την καθημερινή ζωή, καλλιέργεια υπευθυνότητας, ικανότητα λήψης αποφάσεων και δημιουργικής παρέμβασης κτλ.)
Αισθητικοί (δημιουργία στενής σχέσης με τη φύση με τη μεσολάβηση όλων των αισθήσεων κτλ.)
Αυτομορφωτικοί (χρήση βιβλιοθήκης, τύπου, νέων τεχνολογιών, internet κτλ.)
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΥΠΕΡΟΧΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!