15 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΑΒΡΑΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ - ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014

  Μια νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε στην περιοχή μετάθεσης Α' Μαγνησίας,στο 2/θ Δημοτικό Σχολείο της Ανάβρας.Πρώτη χρονιά μακριά από την οικογένειά μου και το σπίτι,καλούμαι να διδάξω 7 μαθητές Ε' και ΣΤ΄τάξης,ξεπερνώντας τις αντικειμενικές δυσκολίες που δημιουργούνται από τη στέρηση της οικογενειακής ζωής και την έλλειψη της φυσικής παρουσίας των παιδιών μου και της συζύγου μου.Επειδή όμως η ευθύνη της αποστολής μου είναι τεράστια,θα ανταποκριθώ με όλες τις δυνάμεις στο δύσκολο έργο μου.
  Η Ανάβρα είναι ένα ορεινό χωριό στο όρος Όρθυς σε υψόμετρο 1000μ. και συνορεύει με τη Φθιώτιδα.Οι κάτοικοι είναι πολύ φιλόξενοι,κτηνοτρόφοι οι περισσότεροι,ευδιάθετοι και πολύ απλοί.Προσφέρθηκε από την κοινότητα δωρεάν στέγη για την παραμονή μου και όλοι έχουν διάθεση να με εξυπηρετήσουν και να με διευκολύνουν σε ό,τι χρειάζομαι.
  Στην κοινότητα τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει μεγάλα αναπτυξιακά έργα και πνέει ένας ευρωπαικός τρόπος ζωής.Αιολικό πάρκο,Περιβαλλοντικό πάρκο,Δημόσια κτίρια σύγχρονα όπως το Σχολείο,Ιατρείο,Πάρκιγκ,Σφαφείο κ.α. έχουν αλλάξει την καθημερινότητα και είναι προς όφελος των κατοίκων.
 



Όλα δείχνουν ότι θα έχω μια πολύ καλή χρονιά και όλα θα κυλήσουν ομαλά,αν και θα μου λείψει η οικογένειά μου.