7 Φεβρουαρίου 2017

ΓΕΝΕΘΛΙΟΣ ΗΜΕΡΑ

Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο στη ζωή του ανθρώπου από το να τον θυμούνται και να τον εύχονται οι φίλοι, οι γνωστοί και οι συγγενείς στην γενέθλιον ημέραν του. Στους δασκάλους μάλιστα όταν τους περιμένουν τα παιδιά στην τάξη με τις σχετικές ετοιμασίες της γιορτής, τότε αποκτά ιδιαίτερο νόημα όχι μόνο χαράς, αλλά και ευτυχίας. Σήμερα στα γενέθλιά μου οι αγαπημένοι μου μαθητές, τα "παιδιά" μου, οργάνωσαν ένα υπέροχο πάρτι με ό,τι επιβάλλεται λόγω της ημέρας. Υπέροχη τούρτα γενεθλίων, αναψυκτικά, τσιπς, νοστιμιές και μπαλόνια έκαναν την τάξη μας γιορτινή κι εμένα τρισευτυχισμένο. Ένα καταπληκτικό κομπολόγι δώρο από τις μαθήτριές μου και πολλά πολλά συναισθήματα ως ένα παντοτινό δώρο από τα καταπληκτικά μαθητούδια μου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους, καθώς και τις μαμάδες σας που φρόντισαν και επιμελήθηκαν στην κάθε λεπτομέρεια την γενέθλιον ημέραν μου!