31 Μαΐου 2013

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

1/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΑΦΙΟΥ

Με τον καλύτερο τρόπο κλείνουμε τη φετινή σχολική χρονιά, κάνοντας την ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή, που είχαμε προγραμματίσει από κοινού με το Δ.Σ.Αμπελίων και τους φίλους συναδέλφους Βάσω Κ. και Κώστα Τ. Προορισμός μας το Δίον Κατερίνης,η μακεδονική πόλη, το Κάστρο Πλαταμώνα με τον Πλαταμώνα και τέλος ένα φημισμένο εμπορικό κέντρο στη Λάρισα.
Ξεκινήσαμε με όμορφη διάθεση και κατευθυνθήκαμε προς Κατερίνη μέσω Τεμπών,που βρίσκεται το εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής.Την κοιλάδα διασχίζει νωχελικά ο Πηνειός,που πηγάζει από τα μέρη μας και τα βουνά μας.

Όταν φτάσαμε εντυπωσιασμένοι από τη μεγαλοπρέπεια της μακεδονικής πόλης Δίον, που είναι χτισμένη στα πόδια του Ολύμπου, μάς καλοδέχτηκε από μακριά ο Μύτικας, που είναι η ψηλότερη κορυφή του. Χιονισμένος ακόμη αντανακλούσαν πάνω του οι ακτίνες του ήλιου και η λαμπερή καταπράσινη φύση έλουζαν  με  φως τα μακεδονικά μάρμαρα. Το Δίον ήταν η πόλη, που οι Μακεδόνες έκαναν τις λαμπρές τελετές τους για κάθε νίκη του στρατού. Δομημένη σε τετράγωνα,
με συμμετρικό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό αποτελούσε το κέντρο των λατρευτικών εκδηλώσεων. Κτίρια,επαύλεις,εργαστήρια και θέατρα ξαναζωντάνεψαν στα μάτια μας και φανταστήκαμε τον Φίλιππο και τον Μέγα Αλέξανδρο να μπαίνουν έφιπποι στην κεντρική οδό, για να πανηγυρίσουν τις νίκες τους και το πλήθος να ζητωκραυγάζει γεμάτο περηφάνια. Επισκεφθήκαμε και το Αρχαιολογικό Μουσείο και θαυμάσαμε τα αγάλματα,τα κτερίσματα και ό,τι ανακαλύφθηκε εκεί.

Στο Κάστρο του Πλαταμώνα αν και με πολλή ζέστη ανεβήκαμε με σχετική άνεση και θαυμάσαμε το τοπίο,το καταγάλανο του ουρανού και το βαθύ μπλε του Αιγαίου, που απλώνονταν μπροστά μας. Στη συνέχεια ήταν επίσκεψη στον Πλαταμώνα, για φαγητό, καφέ και παιχνίδια με τη θάλασσα. Όλοι περάσαμε υπέροχα,δάσκαλοι και μαθητές καθώς και οι γονείς ,που μάς βοήθησαν πολύ στο έργο μας.

Αξέχαστη θα μείνει στη μνήμη μας αυτή η εκδρομή, καθώς όλοι μείναμε εντυπωσιασμένοι με όσα είδαμε και μάθαμε. Ανανεώσαμε δίνοντας υποσχέσεις για το ραντεβού μας ξανά του χρόνου. Καλό Καλοκαίρι!