13 Φεβρουαρίου 2015

Σου υπόσχομαι τον πιο αυθεντικό εαυτό μου

" Σου υπόσχομαι τον πιο αυθεντικό εαυτό μου " ...
Ξέχνα τα κλισέ, τα συμβόλαια, τα τυπικά, τα άτυπα και τις τυπικότητες.Τα προγραμματισμένα ραντεβού, τα παιχνίδια του μυαλού και τα παιχνιδάκια που μάθαμε. Γάμησε το πρόγραμμα και τα «πρέπει», την υπερανάλυση και τις συμβάσεις. Απλώς κοίταξε με στα μάτια και πες ότι θα είσαι εδώ. Σήμερα. Φίλος, εραστής, σύντροφος, παρεάκι, αδερφός. Όποιος και να είσαι. Αφαίρεσε τους τραπεζικούς λογαριασμούς και τις εξισώσεις, τα περίπλοκα σύμβολα και απλώς πρόσφερε μου εσένα για την αλήθεια μου και την δέσμευση μου.
Δεν απαιτώ το «για πάντα», θέλω μόνο το σήμερα σου.
Ευαίσθητες λέξεις, πραγματοποιημένες πράξεις και μια υπόσχεση είναι πολύ πιο πολύτιμα από την μη πραγματικότητα του για πάντα. Σε έναν κόσμο απρόβλεπτων και μια ζωή όπου όλα είναι άγνωστα, σου δίνω αυτή την υπόσχεση.
Σου υπόσχομαι να είμαι το 100% το εαυτού μου -το τρελό μου, το ανασφαλές μου, το μερικές φορές ντροπαλό και απόλυτο μου, αλλά πάντα το αιρετικό δικό μου.
Υπόσχομαι να σε αφήσω να είσαι εσύ, όπως ακριβώς μου ήρθες, όχι αυτό που επιθυμώ να είσαι. Δε θα αμφισβητήσω την πρόθεση, σου αλλά θα εμπιστευτώ τον σκοπό σου.
Υπόσχομαι πάντα να ψάχνω το αυθεντικό δικό σου, να σε ενθαρρύνω να εξελίσσεσαι, να ψάχνεις και να ρουφάς τη ζωή, τη γνώση, την εμπειρία.
Σου υπόσχομαι να σου επικοινωνώ την ανάγκη μου να απομονωθώ, δε θα παίζω εγωιστικό κρυφτό. Θα επανέλθω υπεύθυνα όταν θα είμαι έτοιμη να ξαναδώσω.
Σου υπόσχομαι ότι δε θα σου φορτώσω το παρελθόν μου και τους φόβους μου με απρόβλεπτες συμπεριφορές. Το παρελθόν μου είναι δικό μου για να το αντέξω και να το διαχειριστώ. Θα επιτρέψω μόνο στα θετικά να ενισχύσουν την ιστορία μας. Και αν το παρελθόν μου εμφανιστεί και απαιτήσει να πάρει κυριαρχία και ιδιοκτησία, σου υπόσχομαι ότι θα το πάρω στην άκρη να το νουθετήσω. Θα είναι μόνο δικό μου και όχι κοινή μας προίκα.
Σου υπόσχομαι να μη σε εγκαταλείψω όταν οι καιροί γίνονται δύσκολοι και η ζωή σε λυγίζει, αλλά θα μετακινήσω ό,τι βάρος μπορώ, για να γίνει πιο ισορροπημένη και σταθερή.
Σου υπόσχομαι να σε βλέπω και όχι μόνο να σε κοιτάζω. Η ματιά μου είναι το σπίτι σου, βρες το σπίτι σου στο δικό μου. Φέρε ό,τι χρειάζεσαι γιατί δεν μπορώ να διαβάσω το μυαλό σου. Μπορείς να μιλάς για χάος, απώλεια, αβεβαιότητα και εγώ θα ακούω. Το να ακούω είναι το δώρο μου σε σένα και στο προσφέρω για να ακούσω τις ιστορίες της ζωής σου και σου υπόσχομαι να το κάνω χωρίς κριτική.
Σου υπόσχομαι να φροντίζω τις πληγές σου και να είμαι όσο πιο ευάλωτη και ανθρώπινη γίνεται. Σου υπόσχομαι να γκρεμίσω τους τοίχους μου τούβλο-τούβλο, μέχρι που να δεις την ψυχή μου.
Σου υπόσχομαι να μη με επηρεάσει η αβεβαιότητα αυτού του κόσμου, είναι δική μου ευθύνη να βρω εγώ το στέρεο έδαφος μου και να γνωρίζω πως να σταθεροποιηθώ στο χάος και στην αταξία.
Σου υπόσχομαι να μην κατηγορώ και να αποπροσανατολίζω, αλλά να αναλαμβάνω και να απολογούμαι.
Σου υπόσχομαι ότι η σκοτεινή μου πλευρά δε θα γίνει προϊόν ανάλωσης για την τέρψη του δικού μου εγωισμού. Θα μείνω στη σπηλιά για να του μιλήσω, αλλά δε θα τον προβάλλω πάνω σου. Δε θα απαιτήσω σωτηρία, ούτε θα σου την προσφέρω.
Σου υπόσχομαι ότι θα σου δίνω την αγάπη που χρειάζεσαι για να επιβιώσεις, δε θα επιτρέψω να πνιγείς, ούτε στην υπερβολή της, ούτε στην έλλειψη της.
Σου υπόσχομαι ότι θα πάω πίσω απ’ τα συμφραζόμενα και δε θα κάνω υποθέσεις που είναι συνδεδεμένες με ανεκπλήρωτες προσδοκίες. Σου υπόσχομαι να νιώθω το ρυθμό σου και να ψάχνω τον χτύπο σου.
Σου υπόσχομαι να σου λέω τις σκέψεις μου και να μοιράζομαι τις ενοχές μου. Και αν όλα γίνουν απρόβλεπτα, σου υπόσχομαι να τα αγκαλιάσω, να πάω μαζί τους, γιατί μπορεί να κοιτάζαμε και οι δύο στη λάθος κατεύθυνση. Σου υπόσχομαι ότι θα σε αγαπάω για να νιώθεις ελεύθερος.
Σου υπόσχομαι τον πιο αυθεντικό εαυτό μου. Την αλήθεια μου. Την ειλικρίνειά μου. Και πάνω απ’ όλα την καρδιά μου. Σήμερα.