5 Οκτωβρίου 2019

ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ημέρα αφιερωμένη στους εκπαιδευτικούς η σημερινή κι εγώ με τη σειρά μου, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους δασκάλους μου από την πρώτη μου μέρα στο σχολείο. Οφείλουμε τα πάντα σε αυτούς και στους γονείς μας, γιατί μας έμαθαν πολλά και μας δίδαξαν με το παράδειγμά τους. Θέλω όμως, να σταθώ με μεγάλη ευγνωμοσύνη στον καθηγητή μου στο μεταπτυχιακό, τον δάσκαλό μου, Halkiotis Dimitris, στον οποίο τρέφω μεγάλη εκτίμηση και σεβασμό, για το ήθος του, την ευγένειά του, την προσωπικότητά του και την αξεπέραστη σοφία του. Του οφείλω πολλά, περισσότερο όμως, θέλω να τον ευχαριστήσω, γιατί μου έδωσε το έναυσμα και την έμπνευση να συνεχίσω, τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να τα παρατήσω. Δάσκαλε, σ' ευχαριστώ πολύ μέσ' απ' τα βάθη της καρδιάς μου κι εύχομαι να κάνεις πολλούς ακόμη μαθητές σου ευτυχισμένους, όπως έκανες κι εμένα!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: τους Αντώνης Παπαγεωργόπουλος και Halkiotis Dimitris, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται