10 Μαρτίου 2013

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΗ ΧΡΥΣΩ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 1997-1998

Η ΧΡΥΣΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ    (κλικ εδώ)
Ένα άρθρο μου,που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Χρυσιώτικα Νέα'


Μια από τις καλύτερες χρονιές μου στην εκπαίδευση,έζησα στο χωριό Χρύσω Ευρυτανίας,'οχι μόνο επειδή ήμουν ακόμη "φρέσκος" στο επάγγελμα,αλλά κυρίως επειδή εισέπραξα απεριόριστη αγάπη από τους μαθητές μου και τους ντόπιους,που δε θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου.Ακόμη έζησα εκεί και γεύτηκα τη ζωή στην επαρχία,έμαθα πολλά από τους κατοίκους για τη φύση και λάτρεψα την Ευρυτανική ύπαιθρο. Στηρίχθηκα σε όσα αποκόμισα από την παραμονή μου στο χωριό και στήριξα τη μετέπειτα πορεία μου στις ίδιες και αναλλοίωτες αξίες. Συνεχίζω τον καθημερινό αγώνα στην εκπαίδευση, παραμένοντας απλός, εργατικός, ευχάριστος,ονειροπόλος και γεμάτος πάθος και αγάπη για τη δουλειά μου στο σχολείο με τους μαθητές μου.